Deklaracja dostępności cyfrowej

Deklaracja dostępności

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Lublinie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej pinbpowiat.lublin.pl

Data publikacji strony internetowej: 2009-01-01.
Data ostatniej aktualizacji: 2021-04-15

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne elementy i treści

  • Elementy strony nie posiadają etykiet tekstowych z nimi powiązanych i mogą być problematyczne dla osób korzystających z czytnika ekranu.
  • Strona nie jest dostosowana do różnych rozmiarów ekranu i może być problematyczna dla osób korzystających z powiększenia ekranu lub urządzeń o mniejszych rozmiarach ekranu.
  • Niektóre elementy strony nie zapewniają odpowiedniego kontrastu pomiędzy tekstem a tłem lub nie są odpowiednio duże i mogą być problematyczne dla osób z wadami widzenia.

Przygotowanie deklaracji dostępności

Data sporządzenia deklaracji: 2021-04-15.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2021-04-15.

Na tej stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Potrzebujesz informacji w innej formie niż prezentowana na stronie internetowej? Skontaktuj się z nami!

W zgłoszeniu podaj:

adres internetowych strony, na której jest niedostępna dla Ciebie treść,
swoje imię i nazwisko,
swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail)
informacje, jaki sposób przekazania informacji jest dla Ciebie najwygodniejszy (np. druk powiększony, alfabet Braille’a, informacja dźwiękowa),
Na tej stronie internetowej są problemy, które według Ciebie, wynikają z niespełnienia wymogów dostępności cyfrowej? Zgłoś to do nas.

Za wszystkie kwestie związane z dostępnością cyfrową i udostępnianiem treści z tej strony internetowej odpowiada mgr inż. Krzysztof Stopyra. Możesz skontaktować się z nim mailowo – biuro@lublin.pinb.gov.pl lub telefonicznie – 504 27 27 44.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, z Twojego zgłoszeniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

W świetle aktualnie obowiązujących przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 775 ze zm.)
Przepis art. 63. § 1. k.p.a. uzależnia złożenie podania (żądania, wyjaśnienia, odwołania, zażalenia) pisemnie, telegraficznie, za pomocą telefaksu, ustnie do protokołu a także od skorzystania przez wnioskodawcę z elektronicznej skrzynki podawczej (ESP) organu administracji publicznej. Stosownie do art. 3 pkt 17 w/w ustawy przez elektroniczną skrzynkę podawczą należy rozumieć dostępny publicznie środek komunikacji elektronicznej służący do przekazywania dokumentu elektronicznego do podmiotu publicznego przy wykorzystaniu powszechnie dostępnego systemu teleinformatycznego. W przypadku wniesienia dokumentu elektronicznego z pomocą ESP system teleinformatyczny organu służący do obsługi doręczeń automatycznie utworzy urzędowe poświadczenie odbioru (UPO) i przekazuje je nadawcy tego dokumentu. Oznacza to że dokument elektroniczny wniesiony w inny sposób niż za pośrednictwem ESP w ogóle nie będzie uważany za skutecznie złożone podanie.
Ponadto podanie winno zawierać nie tylko wskazanie osoby, od której pochodzi oraz jej adres, ale także żądanie czynności oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych (art. 63 § 2 KPA).

Dostępność architektoniczna

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Lublinie,
ul. Hipoteczna 3/10,
20-027 Lublin

Bariery architektoniczne:

  • II piętro,
  • brak windy,
  • możliwość komunikacji klatka schodowa,
  • brak własnych stanowisk postojowych

Informacje dodatkowe

brak